niedziela, 29 czerwca 2014

Pasta z awokado i fety

Słynne guacamole podbiło niejedno podniebienie. Szukając nowych smaków, przy okazji miłego spotkania przy winie, moja znajoma poczęstowała mnie pastą z awokado, idealnie kremową i delikatną w smaku. Zasugerowałam się hasłem avocado plus feta i zaczęłam eksperymenty. Moja wersja smarowidła:

Składniki: dojrzałe awokado, 1/2 opakowania fety półtłustej, papryczka chili, 2 łyżki soku z cytryny, łyżka pietruszki, koperku i szczypiorku.

Co dalej? Awokado przecinamy wzdłuż na dwie połówki, wyjmujemy pestkę i wydrążamy miąższ. Dodajemy pokruszoną fetę, sok z cytryny, posiekaną papryczkę i zioła. Do wymieszania najlepiej użyć blendera, uzyskamy wtedy idealnie gładką pastę. Jeśli nie macie takiego sprzętu spróbujcie z widelcem (dojrzałe awokado rozgniata się bez problemu). W ostatnim czasie to moja ulubiona kanapkowa pasta. Dzięki Stefa! :) 

Pasta przed wymieszaniem:


Smacznego! 
M.

Brak komentarzy: