niedziela, 29 czerwca 2014

Pizza

Wstyd się przyznać ale przygotowując pizzę najczęściej sięgałam po gotowe spody. Kiedy jakiś czas temu dostałam od kolegi wiadro topinamburu (klik) od razu przypomniał mi się przepis na pizzę autorstwa Wegan Nerd. Ciasto okazało się świetne i łatwe w przygotowaniu. Zawsze robię dwa spody, jeden zamrażam i mam opcję na czarną godzinę :)


Przepis na ciasto TUTAJ. Składniki na 1 pizzę: Przecier pomidorowy (smarujemy nim ciasto), duży dojrzały pomidor pokrojony w plastry, papryczka chili pokrojona w krążki, dwie cebule pokrojone w pióra, plasterki oliwek, 100 g pieczarek pokrojonych w plastry. Pizzę wstawiamy na 10-20 min do piekarnika. Wyhodowałam na balkonie piękny jarmuż więc 5 minut przed końcem pieczenia pokroiłam go na mniejsze części, wymieszałam z łyżką oliwy i posiekanym oregano. Dodałam do pizzy i posypałam tartym serem. Pycha! 

M.


Brak komentarzy: