czwartek, 24 lipca 2014

Wege uczta!

Moja kumpela wczoraj przywiozła mi zakupy z niemieckiego DM-u. Czekałam na tą chwilę bardzo długo no i nastąpiła. Pyszne pasty kanapkowe z Alnatury (KLIK) miałam okazję skosztować 3 lata temu w Niemczech. Uwiodły moje podniebienie, zresztą jak inne produkty tej firmy.
W większości wybrałam właśnie smarowidła ponieważ niedługo wyjeżdżamy w Góry i chciałam zafundować nam pyszne kanapeczki. Oprócz tego cudowne zielone (serio zielone!) i czarne oliwki z pestką, syropy z agawy, kasza jaglana, fasola mung do wege kiełbasek. 
Alnatura w Polsce byłaby spełnieniem moich marzeń! 




Kiedy komponowałam listę zakupów, natknęłam się na firmę Alverde (KLIK), która posiada szeroki asortyment kosmetyków naturalnych. Składy świetne, idealne wręcz dla takiej maniaczki jak ja. Poprosiłam o antyperspiranty bez aluminium, tusz do rzęs, szminkę i odżywkę do rzęs. Cena kosmetyków porównywalna do naszych drogeryjnych w Polsce. 


Tyle szczęścia :) 
Stefa, dziękuję Ci jeszcze raz za te cudowności! :*

3 komentarze:

Kalama pisze...

Fajne skarby, zazdroszczę :) Aczkolwiek warto pomyszkowac w herbaciarni w Wejherowie na rynku, tez maja wiele eko-skarbów, dzisiaj kupilam spoko bezglutenowe eko płatki kukurydziane dla dziecka, zamiast Corn Flakesow :) W Rossmanie maja eko połke z ciekawostkami, a także w Delikatesach Piotr i Paweł znajdzie sie gratka dla bio fanów. A dezodorant to meska wersja Alterra w Rossmanie, bardzo ciekawa pozycja :) Ciekawi mnie od dłuższego czasu smakołyk o nazwie: Komosa Ryżowa (Quinoa), czy znasz jakies ciekawe przepisy z jego wykorzystaniem?

maw pisze...

Racja, można znaleźć dużo bio produktów ale jednak te w porównaniu z naszymi są o wiele smaczniejsze. Co do dezodorantu, Alterra bardzo słaba na tle tego z Alverde. Komosa jest bardzo zdrowa i warto wprowadzić ją do swojej diety. http://allrecipes.pl/przepisy/tagi-739/komosa-ryzowa.aspx

Kalama pisze...

Dzieki za linka :P