środa, 2 lipca 2014

Sałatka i nasze warzywa

Kapryśna pogoda nie jest w stanie popsuć mi nastroju. Oczywiście, wolałabym wygrzewać się nad jeziorem, na kocyku pełnym piknikowych pyszności, ale nie jest źle. Mogę przygotować tyle cudownych potraw z sezonowych warzyw i owoców, mogę cieszyć się wspaniałym smakiem, estetyką. Mogę wyjść na balkon i zerwać świeży jarmuż (klik), warzywo niezwykle pożywne, jednak mało znane. Dziś będą z niego chipsy. Tyle szczęścia! Czuję się zdrowo, właśnie gotuję bób na kanapkową pastę. Zajadam się truskawkami, które niedługo się skończą. Czas zaplanować przetwory na zimę. To tyle z moich refleksji na dziś. Pochwalę się Wam naszymi ogródkowymi zbiorami. Groszek, cukinia, jarmuż:


Postanowiłam przetestować przepis Marty z bloga JADŁONOMIA. Byłam bardzo ciekawa smaku sałatki z arbuzem no i cóż, wspaniała, czego się spodziewałam :) Nie miałam czarnych oliwek (byłyby lepsze) więc użyłam zielonych. Przepis znajdziecie TUTAJ
Polecam, bardzo!


Pozdrowienia!
M.

Brak komentarzy: