czwartek, 9 sierpnia 2012

Przetwory na salony !

Jutro rano wybieram się na targ w celu zakupienia tony owoców i warzyw. Plan jest taki : * dżem brzoskwiniowo- jabłkowy * Konfitura z jeżyn *Włoski sos pomidorowy * Cukinia kiszona * Chutney z czerwonej cebuli *. Leczo w zalewie 
To dopiero początek bo mam zamiar do końca listopada naprodukować mnóstwo różnych przetworów. 
Podczas weekendowego wyjazdu zafundowaliśmy sobie grilla, na którym znalazły się parówki sojowe oraz pyszne szaszłyki warzywne z chrupiącym chlebkiem. 



Po powrocie przyszedł czas na wykorzystanie tofu, którego niestety nie dostaniecie w PL ( a jeśli tak to mnie oświećcie!). Świetnie smakuje z sosem pomidorowym i makaronem. 



Niestety dobre czasy się skończyły, karta pamięci od mojego aparatu jest już w `naprawie` od kilku miesięcy i chyba są marne szanse na jej odzyskanie.. pożyczoną musiałam oddać co oznacza chwilowy brak zdjęć. 

Tak jak obiecałam umieszczam pierwszy przepis, który znalazłam na wegańskim blogu. Moim zdaniem w okresie letnim jest on bardzo szybki i tani (nie licząc wegańskiej śmietany). Ta zupa paprykowa zaskoczyła mnie swoim cudownym smakiem!  Proponowałabym dodać do niej ryż lub makaron! 
Przepis na pyszną zupę znajdziecie TUTAJ

A teraz pędzę robić śniadanie i zabieram się za mycie słoików :)

M.


Brak komentarzy: