środa, 15 sierpnia 2012

Optymistycznie

 Dzisiejszy bezsłoneczny dzień postanowiłam urozmaicić sobie ciastem czekoladowym z orzechami i rodzynkami. Uwielbiam cudowne zapachy wypieków, które sprawiają , że nawet najbardziej szary dzień zamienia się w mega optymistyczny. Do tego konfitura z borówek, zebranych podczas ostatniej wyprawy do lasu. Mmmmm...


 Siedzę sobie i szukam kulinarnych inspiracji ponieważ stwierdziłam, że przyszła pora na nowości w naszym jadłospisie. No i proszę, z każdym kliknięciem znajduje coraz to bardziej intrygujące przepisy. Oszalałam widząc kreatywność innych i dlatego tak bardzo kocham wegetarianizm i weganizm, zawsze coś mnie w nim pozytywnie zaskoczy. Za chwilę idę przygotować kolację, a już jutro będę testować przepisy, które dziś znalazłam w sieci i oczywiście się nimi podzielę !

Co do przepisów, polecam Wam gulasz z fasolką szparagową(PRZEPIS TUTAJ) Bardzo smaczny i szybki obiad!!!

Pozdrawiam , do jutra :)
M.

Brak komentarzy: